FAQ

Q: Czy Jaguar się psuje?
A: Wszystko się psuje. Audi, Mercedes, BMW i Toyota także ( brzmi jak zamach na tle religijnym )

Q: Co to znaczy, że rozwiązujecie zagadki?
A: Przykład: Jaguar XJ, świeci się poduszka powietrzna na desce rozdzielczej, ale komputer nic nie wykazuje, nie ma żadnych błędów - fajna zagadka?

Q: Ile kosztuje przegląd do Jaguara XF?
A: Jeżeli ma być wykonany zgodnie ze standardami JLR-a, to od 850PLN zależnie od modelu, jakości użytych części. Oleje i części zamienne są najwyższej jakości.

Q: Czy naprawiacie Porsche?
A: Tak...  ( ale przecież się nie psuje :D )

Q: Czy lepszy jest Jaguar czy Range Rover?
A: Zależy do czego: (bez)awaryjność podobna, koszty utrzymania większe w RR (bo to SUV, więcej pali, większe koła itd). Reszta to rzecz gustu

Q: Czy umiecie wyregulować gaźnik?
A: Umiemy

Q: Mam samochód z LPG czy to źle?
A: Też mamy z LPG i jeden właśnie zaczynamy budować.

Q: Czy to prawda, że moduły w JLR trzeba programować tylko nowe.
A: Nieprawda, choć są wyjątki.


Q: Czy S-type diesel nadaje się do miasta?
A: Żaden nowy diesel nie nadaje się zbytnio do miasta. Do miasta nadaje się stare mini, albo smart, albo Micra k11, albo...   etc itp, co kto lubi. (w PL jeszcze służbowóz - ten nadaje się wszędzie)

Q: Czy jak robicie przegląd to samochód ma utrzymaną gwarancję?
A: Tak:
http://moto.wp.pl/kat,1035805,title,Obowiazek-serwisowania-aut-na-gwarancji-w-ASO-prawda-czy-mit,wid,16199354,wiadomosc.html?ticaid=1147b3

Q: Czy Jaguar jest drogi w utrzymaniu?
A: Każdy egzotyczny samochód, czy to Saab, czy Jaguar, czy Porsche, czy Maserati, Subaru etc są droższe niż Golf 1.9 TDI  czy Focus 1.6. Samochody popularne są tańsze, prostsze, usterki są przewidywalne, bo większość jest powszechnie znana, jest prężnie działający do nich rynek części zamiennych i aftermarketowych.

Q: Dlaczego piszesz, że x300 jest lepsza niż X-type, S-type, lub X308
A: Bo się rzadziej psuje, a robi to samo co powyższe za mniejsze koszty utrzymania.